Wiadomości - Zdrowie i uroda
Wielkie otwarcie 'Patrizia Aryton' w Busku-Zdroju!
Dodał: Milena Data: 2017-12-04 19:47:26 (czytane: 16287)
W piątek, 1 grudnia 2017 roku obyło się uroczyste otwarcie salonu z odzieżą damską marki Patrizia Aryton w Busku-Zdroju!
Baseny Mineralne Solec-Zdrój - SPA, sauny, jacuzzi, basen solankowy

ul. Partyzantów 18. 28-131, Solec Zdrój
Przychodnia Rehabilitacyjna na Basenach Mineralnych Solec-Zdrój - kąpiele siarczkowe, rehabilitacja

ul. Partyzantów 18. 28-131, Solec Zdrój
Zapraszamy do nowo otwartego salonu z odzieżą damską marki Patrizia Aryton przy ulicy Bocznej 4 w Busku Zdroju.Znana polska marka ekskluzywna od prawie 30 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl.
Serdecznie zapraszamy na zakupy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 18 oraz w soboty od 9-14 .
Flagowym produktem Patrizia Aryton są najwyższej jakości płaszcze, szyte z takich tkanin jak wełna dziewicza, wełna wielbłądzia, kaszmir czy alpaka. Kolekcje marki to także stylizacje stylizacje biurowe i wizytowe na każdą okazję, a od niedawna również mniej formalne propozycje na weekend.

Za wizerunek rodzinnej marki odpowiada Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki od lat cenionej przez duże grono Klientek.
Patrizia Aryton posiada obecnie kilkadziesiąt sklepów na terenie Polski. W 2016 roku portfolio marki poszerzyło się o linię ALTRO Patrizia Aryton, będącej dopełnieniem oferty o propozycje weekendowe.
Twarzą najnowszej kolekcji na jesień/zimę 2017 została światowej sławy topmodelka Natalia Siódmiak. Przed obiektywem fotografki Magdaleny Łuniewskiej, modelka zaprezentowała cztery główne linie kolekcji, a także efekty współpracy między
Patrizia Aryton, a projektantem Dawidem Tomaszewskim. Wszystko to w prostej, a jednocześnie wyrafinowanej sesji. Pełnej kolorów i subtelnego, zmysłowego piękna.
Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad, to cztery zróżnicowane pod względem charakteru i nastroju linie, które pozwalają na stworzenie komplementarnych stylizacji. Wspólnym mianownikiem dla poszczególnych tematów jest opowieść o zmysłowej kobiecości oraz reinterpretacji klasyki w połączeniu z najnowszymi tendencjami. Wszystkie elementy kolekcji powstały z uwzględnieniem najwyższych jakości materiałów oraz doskonałych form. Natalia Siódmiak, gwiazda kampanii, pracowała dla takich domów mody jak Givenchy, Chanel czy Alexander Wang, a sesje z jej udziałem pojawiają się regularnie w Harper’s Bazaar czy Vogue.
/artykuł sponsorowany/
Komentarze (0)
Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 18.207.157.152