Świętokrzyskie znów chce oczarować, czyli ... turystyczna kampania postpandemiczna
Dodał: Marta Data: 2020-06-03 16:34:42 (czytane: 9384)
Do tego… turystyczny hymn województwa oraz pakiety, złożone z maseczek oraz bezdotykowych stojaków dezynfekujących – tak ma wyglądać pomoc dla świętokrzyskiej branży turystycznej, jak chce wdrożyć w ramach unijnego wsparcia Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego.
ZAŁOŻENIA KAMPANII PROMOCYJNEJ
Członkowie zrzeszeni w Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, bardzo mocno odczuli lock down polskiej gospodarki. Ich przychody w kwietniu spadły niemal do zera. Zamknięte hotele, restauracje, muzea, parki rozrywki mają szanse na powrót turystów, a nawet na ich większy napływ niż do tej pory, ale potrzebna jest promocja. Bo wszystkie regiony Polski chcą teraz zawalczyć o klienta. Ten, kto zaprezentuje swoje walory skuteczniej – wygra.
Czy kampania się powiedzie? Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego na razie walczy o pieniądze. Do realizacji unijnego projektu będzie potrzebny także wkład własny.
źródło: rot.swietokrzyskie.travel
Reklama
REKLAMA
Komentarze (0)
Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 18.221.141.44